Hairdonut!

Eftersom jag bor i sundsvall så är jag ganska så säker på att denna sak inte kommer komma in i någon butik eller så brukar det oftast vara slut. Jag kanske har fel, men det behöver jag inte oroa mig för längre! För mig och oss som inte har en lång hästman till hår så är en ''hairdonut'' den perfekta hjälpredan till en perfekt knut. Så jag tog fram min kreativitet och gjorde min alldeles egna på 10 minuter. Visar här nere hur det gick till. Gå in på Victoria så visar hon en hair tutorial.
Det enda du behöver är: Vanlig skumgummi, en vass kniv, liten och en stor sax, penna och en knästrumpa i nylon. Den är ungefär 10 cm i diameter.


Visar ett bättre resultat senare. Tänkt faktiskt inviga den ikväll tillsammans med röda läppar!


Kommentarer
Postat av: spralliga lisa

sorry bby men den finns redan på glitter;);););)



ps. man kan ha en benvärmare också:):):):)

2011-10-08 @ 16:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback