My heart stops when you look at me, I can be your teenage dreams tonight

Det blev en hektisk dag igår. Hade engelska prov som jag tror gick väldigt bra med tanke på att jag inte ängnat många minuter till att plugga. Sen var jag tvungen att köpa present för att sedan skynda mig hem och snabbt duscha för att sedan åka till cornelia. Hade ju helst velat ta en powernap mellan där. Enligt min mening är fredagar till för förslappning och fredagsmys, inte hålligång och överskottsengeri. Fast jag måste erkänna det, det kan vara ganska kul det med! Min dag ska bestå utav plugg och vila eftersom jag inte känner mig så prima. Måste ladda inför ikväll då jag och ida ska hitta på något skoj. Hoppas ni hade en fin fredagskväll och att ni får en ännu finare lördagskväll och dag för den delen också! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback