I stare at my reflection in the mirror, wonder why I'm doing this to myself.

Skön dag med sovmorgon till 10 i 2. Slutade dock 4 med det var det värt med den härliga sovmorgonen. Ida kom hit på morgonen och så såg vi på ''friends with benefits'' med justin timberlake. Kan starkt rekommendera denna film, både rolig och romantiskt rörande. Efter skolan köpte jag med mig en godispåse och nu ska jag sätta mig och plugga. Efter det tänkte jag ta en uppfriskande promenad för att rensa tankarna innan läggdags. Bara två dagar kvar till helg nu. Veckorna går nästan för fort!! Ger er två facelooks från idag. Halsbandet är från Vero Moda och den vita skjortan fyndade jag på Cubus för 45:-!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg skjorta!

2011-10-05 @ 20:56:38
URL: http://ssofias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback