Håriga tankar.

Jag vet inte vad jag ska göra, har sådan otroligt åååååångest! Vill klippa mig och färga håret innan skolstarten men jag vet inte hur.. Har suttit och spanat in snygga gynning och hennes otroligt fina page och sen har vi ju ulrikke lund och blick och allihopa ser så mogna och fina ut i sina korta frisyrer men mitt enda problem är när det vuxit ner till nyckelbenen igen och intar någon form av mellan längd. För ska jag klippa page då ska det vet till mitten av halsen om inte lite kortare, men då kommer jag antingen måsta hålla det i samma längd eller så kommer jag få stå ut med mellan längden igen.. Mitt hår växer långsammare än vad en snigel tar sig fram och jag vill ju ha långt hår kanske.. Så kanske borde jag bara toppa det och låta det växa för det är ju trottsallt nästan vid brösten snart, fortsätter i alla fall med det blonda, vågar mig inte på något annat.. Lite hjälp från er skulle inte sitta fel heller! XX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback