Vad du anförtror åt mig, det ska jag anförtro åt dig.

Har klippt av håret, färgat det och är nu nöjd som en liten bebis efter en måltid! Det är tjockt och topparna är jämna så nu ska jag bara vänta på att det ska växa, så att sommaren 2012 kanske jag också får gå runt med långa fina flätor och så allmänt chill ut. Blev lite sugen på att tona håret i en brun nyans eller kanske lite rött men jag måste överlägga det med experter innan jag gör något sånt. Är lite ironisk och dampig idag, därför tar jag molly under armen och tar mig ut i vimmlet, om det nu finns något.. Men jag känner mig ganska trevlig idag så det finns ju ingen mening i att inte dela med mig utav det! Hur som helst lekte jag med carro idag och hade det mysigt i hamnen, fick känna på hennes nya snygga kamera också!! Inte helt fel att spendera en solig och fin dag som denna med henne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback