You were under my skin, the life in my veins!

Får inte nog av en viss låt, eller den första versen i denna låt, den är bara så j*vla bra! Fast refränger förstör dock för att den är lite töntig. Jag har iaf flängt runt med mamma på second hand butiker här i sundsvall idag. Hittade dock bara ett halsband i metall som jag vart dökär i, visar det senare! Sen så hittade jag den perfekta klockan på ur&penn i en silvrig herrmodell, visar den sen också! Efter kvällen igår så känner jag för en lugn hemmakväll och just idag så gör det inte mig så mycket att inte göra någonting alls, jag tror det är bra för mig att ta vara på dessa tillfällen då jag faktiskt kan må bra utav att vara själv. Har varit alldeles för sällskapssjuk den senaste tiden.. Fast det är ganska mysigt också hehe!! Nu ska jag äta efterrätt och mysa med familjen (hör och häpna!!) Hoppas ni får en fin lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback