För allt som tas förgivet kan försvinna lika fort som allt annat.

Jag älskar min mamma! Eller vem gör inte det? Men ibland eller allt för ofta så glömmer man bort att verkligen uppskatta det man har.
Kom precis hem från en tur i birsta ikläd det fulaste jag äger. Skulle egentligen bara skjutsa min lillasyster till några kompisar men så bestämde vi oss för att åka in i birsta på väg hem. Med grå vita haremsbyxor, dr martens, en ful fotbollshood och utan bh.. Så höll jag på att skämmas brallorna av mig. Men med två par skor och en fin blombukett till mitt rum så måste jag säga att det var värt och gå runt och se ut som att man precis klivit upp ur sängen. (Dock hade jag det också..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback