Om du letar efter någon

Har spenderat kvällen på birsta med familjen. Men la dock ner mest tid på ikea och köpte det sista sakerna till mitt rum så nu är det bara bilderna till tavlorna som saknas. Ska ta med min syster och knäppa några fina bilder tillsammans med henne i helgen. Vill förstora ett fint kort på oss och ha som tavla, samt naturkort som jag tagit själv och några bilder tillsammans med andra som gör mig glad. Här nedan ser ni förresten mina nya skor från skopunkten.  400 kronor var ett kapp tycker jag! Har ganska mycket i skolan nu också.. Det gör livet lite surare men ska se till att inte tappa kontrollen, då kommer allt gå bra! Nu ska jag ta mig en tallrik fil med vaniljsmak och lite musli och krypa ner i sängen med den nya SOLO!


Kommentarer
Postat av: Carro

Finaste Hanna <3

Tycker det är dags för en date nu faktiskt!

puss & kramisar

2011-10-03 @ 23:16:31
URL: http://carolinmarias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback