You turned out to be the best thing I never had

Har hunnit med mycket idag. Gick i skolan och fick tillbaka mitt företagsekonomiprov som jag hade skrivit MVG på. Känner för att få berätta det för att det inte bara var ett mvg utan mitt första i alla fall riktiga mvg. Det gjorde det lite extra roligt. Kändes som en lättnad att äntligen få visa vad jag faktiskt kan. Nu ikväll så for jag och pappa ut till birsta och byte mina nya kängor från skopunkten som tappat färg (typiskt skor från skopunkten) köpte dessa på bilden nedan från Din Sko. Gillar dom mycker mer om jag ska vara ärlig. Fick med mig den vita klänningen från H&M och ett täckstift. Med en mätt mage fullproppad med bullar så ska jag lägga mig i badet i typ 5 minuter (blir rastlös och kan inte ligga längre).. Börjar 10 i 2 imorgon, är inte helt fel vill jag lova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback