För jag är kanske inte det du drömmer om. Men jag är det du ser.

Var på bio med mamma nu ikväll och såg ''Jag saknar dig'' och gud vad känslosam jag blev! Satt och höll in tårarna för att inte dränka alla som satt i biosalongen för att sedan bryta ihop totalt i bilen påväg hem. Man håller ofta masken och verkar tuff och då är dessa stunder då man låter precis allt man går och bär på kommer ut, det är guld värt. Så med det sagt så kanske ni förstår att filmen var otroligt bra, jag skulle inte kunna säga något annat eftersom jag blev så otroligt berörd, och jag måste säga det att det är skönt att få fälla några miljoner tårar ibland. Imorgon är det fredag och jag har en fin helg framför mig, en riktig energi-skapar helg. Måste tillägga att jag lyssnar på Melissa Horn just nu och så ofta jag kan och hon är bäst.

Allra käraste syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback