Formula 10.0.6

Sa ju att jag skulle berätta vad i hela friden jag hade för plåster i ansiktet igår. Och som tur är hade jag inte gjort en faceplant rakt ner i backen (som annars hade varit lite små roligt) eller så hade jag heller inte blivit slagen .. Utan det var inget mindra än ''down to the pore'' från formula 10.0.6. Plåster som man fäster på näsan eller områden med poor maskar. Och jag måste säga att det verkligen funkade! Vill inte bli för ingående med det var lite småt äckligt också. Ska köra en sväng till ikväll så är min näsa len som en liten bebisrumpa sedan, kan rekommendera att avsluta med en djuprengörande ansiktsmask från samma märke ''pores be pure'' heter den och gjorde även den susen! Hårfärgen i bakgrunden är den jag använder dom gånger jag färgar håret hemma, från garnier. Funkar även den riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback